Житомирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції у Житомирській області - інформація для ознайомлення
Шлюб – це одна з найяскравіших подій в житті людини!
Це рішення з’єднати свої сердця та долі, яке засвідчує серйозність намірів ділити навпіл свята й будні спільного життя
Бажаєте бути оригінальними?
Ви маєте таку можливість!
Сьогодні наші наречені можуть подати заяву про державну реєстрацію шлюбу в електронній формі через мережу Інтернет.
Для онлайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (dracs.minjust.gov.ua) і зареєструватися.
Для реєстрації треба ввести логін і електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом у особистий кабінет заявника. В своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану.
Для реєстрації шлюбу онлайн потрібно подати заяву або звернення.
Заява – це документ, надісланий із накладеним електронним цифровим підписом. Відповідно, особа таким чином надсилає заяву із потрібними сканованими документами (наприклад, свідоцтво про розірвання шлюбу) В день, коли надійшла заява, працівник відділу реєстрації актів цивільного стану розглядає її і дає відповідь, в якій зазначає дату реєстрації шлюбу.
Якщо ж Ви не маєте електронного цифрового підпису, можете подати онлайн звернення для того, аби оформити заяву. Таке звернення розглядається відразу. У цьому випадку впродовж трьох днів ви зобов’язані будете прийти до відділу, аби підписати заяву про реєстрацію шлюбу. Але в таких випадках – це реєстрація звернень про прийом, а не заява!
Працівники вказують час і годину, аби особа не стояла у черзі.
Електронного цифрового підпису не варто “боятися”. Часто доводиться подавати звернення, а не заяви через те, що в багатьох його немає. Чомусь українці ще уникають такого підпису, хоча це дуже потрібна річ, зручна.
Щоб отримати електронний цифровий підпис, знадобляться такі документи:
– паспорт; – ідентифікаційний код;
– заява відповідного змісту.
У ДФС ця послуга безкоштовна, а в “Національних інформаційних системах” обійдеться близько 50 гривень (електронний підпис буде дійсний рік) і близько 100 гривень (електронний підпис діятиме два роки).
Наголошуємо, що звернутись Ви маєте можливість не лише з питань реєстрації шлюбу, а й про:
* розірвання шлюбу ;
* зміну прізвища;
*повторну видачу свідоцтва про реєстрацію акту цивільного стану;
* надання витягу з реєстру;
*внесення змін до актового запису.
Для цього необхідно ознайомитись з Порядком роботи веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”.
Відео інструкція подання заяв у сфері ДРАЦС через мережу Інтернет розміщено на сайті Головного територіального управління юстиції у Житомирській області.
- РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ ЗАСОБАМИ ОН-ЛАЙН СЕРВІСУ
- СПРОЩЕНИЙ ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
- МИ ВСІ РІЗНІ ТА ПРАВА МАЄМО РІВНІ