A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тетерівська об'єднана територіальна громада
Житомирська обл. Житомирський р-н.

Житомирський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції у Житомирській області - інформація для ознайомлення

Дата: 15.03.2019 10:56
Кількість переглядів: 37

 

Шлюб – це одна з найяскравіших подій в житті людини!

Це рішення з’єднати свої сердця та долі,  яке засвідчує серйозність намірів ділити навпіл свята й будні спільного життя

Бажаєте бути оригінальними?

Ви маєте таку можливість!

Сьогодні наші наречені можуть подати заяву про державну реєстрацію шлюбу в електронній формі через мережу Інтернет.

 Для онлайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації  актів цивільного стану (dracs.minjust.gov.ua) і зареєструватися.

Для реєстрації треба ввести логін і електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом у особистий кабінет заявника. В своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану.

Для реєстрації шлюбу  онлайн потрібно подати заяву або звернення.

Заява – це документ, надісланий із накладеним електронним цифровим підписом. Відповідно, особа таким чином надсилає заяву із потрібними сканованими документами (наприклад, свідоцтво про розірвання шлюбу) В день, коли надійшла заява, працівник відділу реєстрації актів цивільного стану розглядає її і дає відповідь, в якій зазначає дату реєстрації шлюбу.

Якщо ж Ви не маєте електронного цифрового підпису, можете подати онлайн звернення для того, аби оформити заяву. Таке звернення розглядається відразу. У цьому випадку впродовж трьох днів ви зобов’язані будете прийти до відділу, аби підписати заяву про реєстрацію шлюбу. Але в таких випадках – це реєстрація звернень про прийом, а не заява!

 Працівники вказують час і годину, аби особа не стояла у черзі.

Електронного цифрового підпису не варто “боятися”. Часто доводиться подавати звернення, а не заяви через те, що в багатьох його немає. Чомусь українці ще уникають такого підпису, хоча це дуже потрібна річ, зручна.

Щоб отримати електронний цифровий підпис, знадобляться такі документи:

– паспорт; – ідентифікаційний код;

– заява відповідного змісту.

У ДФС ця послуга безкоштовна, а в “Національних інформаційних системах” обійдеться близько 50 гривень (електронний підпис буде дійсний рік) і близько 100 гривень (електронний підпис діятиме два роки).

Наголошуємо, що звернутись Ви маєте можливість не лише з питань реєстрації шлюбу, а й про:

* розірвання шлюбу ;

* зміну прізвища;

*повторну видачу свідоцтва про реєстрацію акту цивільного стану;

* надання витягу з реєстру;

*внесення змін до актового запису.

  Для цього необхідно ознайомитись з Порядком роботи веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”.

  Відео інструкція подання заяв у сфері ДРАЦС через мережу Інтернет розміщено на сайті Головного територіального управління юстиції у Житомирській області.

- РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ ЗАСОБАМИ ОН-ЛАЙН СЕРВІСУ

 

- ШЛЮБ ЗА ДОБУ

 

- СПРОЩЕНИЙ ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ СВІДОЦТВА ПРО НАРОДЖЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

 

- МИ ВСІ РІЗНІ  ТА ПРАВА МАЄМО РІВНІ

І


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь