A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тетерівська об'єднана територіальна громада
Житомирська обл. Житомирський р-н.

Реєстрація місця проживання/перебування

Реєстрація місця проживання/перебування

Документи, які подаються

  1. Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
  2. Заява про реєстрацію місця проживання   Завантажити 
  3. Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини   Завантажити 
  4. Заява про реєстрацію місця перебування  Завантажити 
  5. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);
  6. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку)
  7. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
  8. Документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

  1. У разі ВІДСУТНОСТІ зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання
  2. - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації — ДОВІДКА про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини (ДЛЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, КРІМ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ);
  3. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  4. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання (У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ З ОДНОЧАСНИМ ЗНЯТТЯМ З РЕЄСТРАЦІЇ ПОПЕРЕДНЬОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ). Завантажити
  5. Примітка:У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
  6. документ, що посвідчує особу представника;
  7. документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами);
  8. Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
  9. У разі реєстрації місця проживання БАТЬКІВ ЗА РІЗНИМИ АДРЕСАМИ місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, РЕЄСТРУЄТЬСЯ РАЗОМ З ОДНИМ ІЗ БАТЬКІВ ЗА ПИСЬМОВОЮ ЗГОДОЮ ДРУГОГО З БАТЬКІВ У ПРИСУТНОСТІ ОСОБИ, ЯКА ПРИЙМАЄ ЗАЯВУ, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування)
  10. За бажанням батьків чи одного з них, документи для реєстрації місця проживання дитини можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини
  11. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини може здійснюватися також на підставі направлених органами соціального захисту населення даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини

Додаткова iнформацiя:

Платність надання адміністративної послуги: Платно

Строк надання адміністративної послуги: 1 день

Плата за послугу: 

0,0085 розміру мінімальної заробітної плати 

0,0255 розміру мінімальної заробітної плати -у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку 

Реквізити рахунку:

Номер рахунку 33215879700709

Банк  отримувача - УК у Житомир. р-н/ отг с.Тетерівка/22012500

Код отримувача  38035705

МФО 811039

Найменування плати: Плата за надання інших адміністративних послуг - за реєстрацію місця проживання

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування — до довідки про звернення за захистом в Україні (шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання/перебування особи).

 

Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи ;

у формі картки (зразка 2015 року) — шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт.

         Оформлення і видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

Закони України:

  1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
  2. Закон України «Про місцеве самоврядування»
  3. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
  4. Закон України «Про адміністративні послуги»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

  1. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в  http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1382-15
  2. Закон України «Про адміністративні послуги»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5203-17

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:

  1. Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;
  2. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;
  3. Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь