Тетерівська об'єднана територіальна громада
Житомирська обл. Житомирський р-н.
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Положення

                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                   Рішенням Тетерівської сільської ради

                                                   від 19.06.2024 року №1924

                                                   Сільський голова    Валентина ІЛЬНИЦЬКА        

 

ПОЛОЖЕННЯ


про Центр надання адміністративних послуг

Тетерівської сільської ради

Житомирського району Житомирської області

(нова редакція)

 

2024 рік

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг Тетерівської сільської ради

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Центр надання адміністративних послуг Тетерівської сільської ради (далі – ЦНАП) є виконавчим органом Тетерівської сільської ради, в якому надаються адміністративні послуги адміністратором центру, представниками суб’єктів надання адміністративних послуг або через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.1. Повне найменування: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТЕТЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Скорочене найменування: ЦНАП Тетерівської сільської ради.

Юридична адреса Центру: 12421, Житомирська область,

                                             Житомирський район, село Корчак,

       вулиця Чуднівська, 27б

2. ЦНАП утворюється сільською радою та є підзвітним і підконтрольним їй, у своїй діяльності підпорядковується виконавчому комітету, сільському голові.

3. ЦНАП є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного гербу України та його власною назвою, штампи, бланки зі своїм найменуванням та інші атрибути юридичної особи відповідно до законодавства України.

4. У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про адміністративні послуги", "Про звернення громадян", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Тетерівської сільської ради, розпорядженнями сільського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

5. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається та затверджується рішенням сесії сільської ради і включає адміністративні послуги, суб’єктами надання яких є виконавчі органи сільської ради, та адміністративні послуги, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади (територіальні органи/підрозділи центральних органів виконавчої влади).

До адміністративних послуг також прирівнюється надання органом місцевого самоврядування, їх посадовими особами витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

 

6. На основі узгоджених рішень у ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг органів місцевого самоврядування, об’єднаних територіальних громад та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, відповідно до повноважень, передбачених чинним законодавством.

 

7. Сільська рада створює умови для належної роботи працівників ЦНАП, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.

8. ЦНАП фінансується за рахунок коштів місцевого та державного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

9. Майно ЦНАП є комунальною власністю Тетерівської сільської територіальної громади і перебуває на правах оперативного управління. Розпорядження майном здійснюється відповідно до чинного законодавства.

II. МЕТА І ЗАВДАННЯ ЦНАП

2.1. Діяльність ЦНАП здійснюється за принципами:

2.1.1. прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;

2.1.2.   орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;

2.1.3. інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;

2.1.4. зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;

2.1.5.   організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг;

2.2. Метою роботи ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

2.3. Основними завданнями ЦНАП є:

2.3.1    організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

 

2.3.2 спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

 

2.3.3    забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

IІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ЦНАП

3.1. У межах своєї компетенції ЦНАП:

3.1.1   надає суб'єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг;

3.1.2. приймає від суб'єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;

3.1.3.   видає суб'єктам звернень результат надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), оформлені суб'єктами надання адміністративних послуг;

3.1.4.   забезпечує взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг у визначені строки;

3.1.5. здійснює організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками адміністративних органів спільного обстеження об'єкта;

3.1.6. інформує керівництво сільської ради про порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг;

3.1.7. готує пропозиції суб'єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг;

3.1.8.   забезпечує  облік звернень суб'єктів звернень, адресованих сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами;

3.1.9.  опрацьовує звернення суб'єктів звернень та надає їх для розгляду сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами, відповідно до розподілу обов'язків;

3.1.10. за дорученням сільського голови, його заступника направляє звернення на розгляд виконавчих органів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ, відповідно до їх компетенції, про що інформує заявників;

3.1.11.   отримує у встановленому порядку від виконавчих органів матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань, покладених на ЦНАП;

3.1.12. інформує суб'єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення;

3.1.13. забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ у ЦНАП та готує справи для передачі до архівного відділу;

3.1.14.  вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг інших Центрів надання адміністративних послуг України;

3.1.15.  вносить пропозиції сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами виконкому щодо вдосконалення роботи ЦНАП;

3.1.16. в межах своєї компетенції проводить розробку нормативно-правих актів (рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови).

3.1.17 здійснення делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;

3.1.18 проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану; 

3.1.19 забезпечення умов для зберігання та зберігання отриманих бланків свідоцтв державної реєстрації актів цивільного стану;

3.1.20 підготовка та подання звітності з питань державної реєстрації актів цивільного стану ЦНАП, відповідної інформації про ДРАЦС та використання бланків свідоцтв ДРАЦС

3.1.21 надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, онлайн-сервісу державних послуг, інші;

3.2. ЦНАП має право:

3.2.1. отримувати від суб'єктів надання послуг інформацію, пов'язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю;

3.2.2. відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб'єктом звернення документів не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою - шляхом письмового повідомлення суб'єкта звернення);

3.2.3   інформувати керівників суб'єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

3.3 У ЦНАП може здійснюватися прийом суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги.

3.4 На підставі узгоджених рішень окремі адміністративні послуги можуть надаватися через ЦНАП посадовими особами суб’єкта надання адміністративних послуг. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у ЦНАП адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.

3.5 У приміщенні, де розміщується ЦНАП можуть проводитися соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи, спрямовані на задоволення потреб та інтересів територіальної громади, розвиток громадянського суспільства, якщо вони не перешкоджають наданню адміністративних послуг.

3.6 У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо), крім супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів. Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

ІV. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦНАП

4.1. Штатний розпис та структура ЦНАП затверджуються у встановленому порядку рішенням сільської ради.

4.2. До структури ЦНАП входять начальник ЦНАП, адміністратори, державні реєстратори, державні реєстратори з функціями адміністратора, спеціалісти, інші працівники (далі  за текстом щодо усіх категорій посад працівників – працівники ЦНАП).

4.3. Керівництво та організаційне забезпечення ЦНАП здійснює начальник Центру надання адміністративних послуг Тетерівської сільської ради.

4.4. Начальник ЦНАП:

4.4.1. здійснює загальне керівництво роботою ЦНАП, забезпечує організацію та взаємодію адміністраторів ЦНАП з суб'єктами звернень та суб'єктами надання адміністративних послуг;

4.4.2. здійснює моніторинг діяльності ЦНАП, проводить аналіз кількості звернень від суб'єктів звернень, вхідних та вихідних документів;

4.4.3. забезпечує контроль за дотриманням процесів та процедур адміністративних послуг, термінів прийняття рішень по кожній конкретній адміністративній послузі;

4.4.4. забезпечує співпрацю ЦНАП із уповноваженими органами з питань надання адміністративних послуг;

4.4.5. розглядає скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів ЦНАП;

4.4.6. вносить пропозиції керівникам виконавчих органів сільської ради щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг;

4.4.7. вносить пропозиції сільському голові щодо структури ЦНАП, технічного оснащення, матеріально-технічного обслуговування діяльності ЦНАП;

4.4.8. забезпечує виконання інших завдань та доручень керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання адміністративних послуг ЦНАП та функціонування ЦНАП;

4.4.9. через веб-сайт Тетерівської сільської ради забезпечує оприлюднення та вільний доступ до необхідних суб'єктам звернень відомостей щодо юридичного оформлення умов реалізації їх прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (порядок надання документів, перелік документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, бланки формулярів, терміни видачі документів та надання адміністративних послуг, підстави для призупинення дії або анулювання документів, розміру плати за їх видачу (у разі встановлення) тощо;

4.4.10. здійснює функції адміністратора;

4.4.11. виконує завдання, передбачені чинним законодавством, завдання та доручення керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання якісних адміністративних послуг через ЦНАП.

4.4.12. бере участь у засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що проводяться Тетерівською сільською радою;

4.4.13. організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції ЦНАП;

4.4.14. координує діяльність працівників ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними посадових обов’язків;

4.4.15. видає у межах компетенції ЦНАП накази, організовує і контролює їх виконання;

 

4.4.16. розпоряджається коштами, які виділяються на утримання ЦНАП;

 

4.4.17. своїм наказом призначає відповідальну посадову особу (адміністратора, іншу посадову особу ЦНАП ) за реєстрацію актів цивільного стану громадян (народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті), зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану народження, шлюбу, смерті, подання звітів за встановленими формами в порядку та строки згідно з чинним законодавством та відповідної інформації про ДРАЦС і  використання бланків свідоцтв ДРАЦС.

4.5. Начальник ЦНАП повинен мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

4.6. Начальник ЦНАП приймається і звільняється з посади сільським головою в порядку передбаченому чинним законодавством України.

4.7. На час відсутності начальника ЦНАП виконання його обов'язків покладається на одного з адміністраторів.

4.8. Посадові обов’язки працівників ЦНАП визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником ЦНАП.

4.9. У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

4.10. Штатний розпис та кошторис на утримання ЦНАП затверджує сільський голова.

4.11. Організація роботи ЦНАП здійснюється відповідно до Регламенту ЦНАП, що затверджується рішенням сесії сільської ради.

4.12. Діловодство ЦНАП ведеться згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства України.

4.13. До складу ЦНАП можуть входити відділи, сектори.

4.14. Кількість працівників, задіяних у роботі з суб’єктами звернень, визначається внутрішньою структурою ЦНАП.

4.15. У ЦНАП можуть бути утворені віддалені робочі місця та територіальні підрозділи, в т.ч. мобільні.

4.16. Виконання окремих завдань адміністратора, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, здійснюються старостами та діловодами відповідно до законодавства та у межах території відповідних старостинських округів.

4.17. Державна реєстрація актів цивільного стану, може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг. Актовий запис, складений ЦНАП, може засвідчуватися тільки підписом посадової особи, яка провела державну реєстрацію акту цивільного стану, і скріплюватися гербовою печаткою ЦНАП.

4.18. Адміністратор має особисту печатку, штамп із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та повного найменування ЦНАП або порядкового номера печатки, штампа та повного найменування ЦНАП і електронні цифрові підписи для роботи із відповідними реєстрами в електронній системі.

4.19. Повноваження адміністратора можуть покладатися на начальника ЦНАП, державних реєстраторів, інших посадових осіб ЦНАП, які здійснюють функції з обслуговування суб’єктів звернення, зокрема прийняття документів, необхідних для надання адміністративних послуг та видачу результатів надання адміністративних послуг.

4.20. Основними завданнями адміністратора є:

4.20.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо адміністративних послуг, які можна отримати у ЦНАП;

4.20.2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

4.20.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4.20.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

4.20.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;

4.20.6.  надання адміністративних послуг;

4.20.7. складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

4.20.8 виконання інших повноважень відповідно до посадової інструкції та цього Положення.

4.21. Адміністратор має право:

4.21.1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

4.21.2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

4.21.3. інформувати начальника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;

4.21.4. посвідчувати власним підписом і печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги.

4.22. Конкретний режим роботи ЦНАП, зокрема дні та години прийому суб'єктів звернення адміністраторами/держреєстраторами, визначаються відповідно до наказу начальника ЦНАП.

V. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Припинення діяльності ЦНАП здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.

5.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

- завантажити оргінал

- рішення про затвердження положення

 

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь